'گیف تماس

پکیج ارشد حسابداری 1404

منابع ارشد حسابداری 1404

بیش از 16 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

قیمت : 3.478.000 تومان10 % تخفیف

کتاب: تمامی کتاب هایی که برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد، نیاز دارید در این پکیج آورده شده است که با خیال راحت می توانید آن ها را تهیه و مطالعه نمایید.

آزمون: بدون شک پیش از شرکت در کنکور اصلی نیاز دارید تا با شرکت در آزمون های آزمایشی خودتان را محک بزنید، بنابراین 5 مرحله آزمون آزمایشی جامع طراحی شده است تا بتوانید آمادگی لازم را کسب نمایید.

خرید پکیج منابع ارشد حسابداری 1404

پکیج بهترین منابع ارشد حسابداری 1404 با نظر سنجی از رتبه های برتر سالیان گذشته توسط مجموعه آموزشی 20 تدریس برای استفاده دانجشجویان ارشد  حسابداری آماده شده است.

 


 

آزمون آزمایشی

شرکت در آزمون های آزمایشی استاندارد باعث آشنایی داوطلبان با شرایط و نحوه برگزاری کنکور می شود و می توانند از لحاظ روحی و جسمی خود را برای آزمون اصلی آماده کنند و در واقع می توان گفت آزمون های آزمایشی خود نوعی یادگیری است، از این رو برای آشنایی بیشتر با آزمون های آزمایشی که توسط مجموعه 20تدریس برگزار می شود، می توانید در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده نمایید.

 

نمونه ای از آزمون های آزمایشی برگزار شده توسط مجموعه 20تدریس — کلیک کنید (+)

 

آزمون آزمایشی حسابداری 1404

 

تهیه پکیج منابع ارشد حسابداری 1404

اگر به چندین سال گذشته برگردیم یک سری از موسسات اقدام به تهیه بسته های آموزشی می کردند که همه دانشجویان از این بسته ها رضایت نداشتند ،  چون همه کتاب های آموزشی یک موسسه برای یک رشته خاص با کیفیت نبود ، و اصلا این امر طبیعی است که همه کتاب های آموزشی یک مجموعه با کیفیت نباشند ، چون نویسنده یک کتاب A از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده است و مدرس و استاد معتبری می باشد ، اما یک نویسنده دیگر از یک  دانشگاه سطح پایین انتخاب شده و به همین خاطر کتاب خیلی با کیفیت نشده است

به همین خاطر مجموعه آموزشی 20 تدریس که مدیران این مجموعه فارغ التحصیل های دانشگاهای شریف و تهران و امیرکبیر هستند تصمیم گرفتند ، همه کتاب های با کیفیت موسسات مختلف را گردآوری کرده و در اختیار دانشجویان قرار دهند ،  و از طرف دیگر کتاب های که برای منابع ارشد هر رشته در این وب سایت معرفی می شوند ، هرسال توسط دانشجویان رتبه های برتر نیز بروزرسانی می شود.

یکی از مشکلاتی که دانشجویان با آن مواجه هستند، تعداد زیاد کتاب ها است که برای هر درس چندین کتاب آموزشی تهیه می کنند و همین تعدد کتاب ها باعث می شود، دانشجو در انتخاب کتاب دچار گمراهی و استرس شود.

با توجه به تجربه های به دست آمده در طی سالیان متمادی، برای هر درس معرفی 1 الی 2 منبع کافی است و قطعا دانشجو با مطالعه کتاب های اول و دوم به تسلط سطح بالایی از دروس خواهد رسید. لازم به ذکر است که کتاب هایی که برای منابع ارشد هر رشته در این صفحه معرفی شده است، هر سال توسط دانشجویان رتبه های برتر نیز به روز رسانی می شود.


دروس ارشد حسابداری در سال 1404

  • زبان عمومی و زبان تخصصی
  • حسابداری مالی
  • حسابداری صنعتی
  • حسابرسی
  • ریاضی و آمار 
  • حسابداری و حسابرسی دولتی
  • اوصول تنظیم و کنترل بودجه

 

آمار و احتمال و کاربرد آن در مدیریت و حسابداری: هادی رنجبران انتشارات اثبات

 

البته دو درس آخر برای سه گرایش حسابداری، حسابرسی و حسابداری مدیریت ضریب صفر دارد و دانشجویانی که برای این سه گرایش آماده می شوند نیازی به مطالعه این دروس ندارند، فقط دانشجویانی که علاقه مند به گرایش حسابداری بخش عمومی هستند می توانند این دروس را مطالعه کنند.

منابع ارشد حسابداری


منابع ارشد حسابداری در سال 1404

در ادامه بهترین منبع مطالعاتی برای هر درس معرفی شده است که  هم می توانید کتابها را به صورت تک به تک و با تخفیفات ویژه از فروشگاه سایت 20 تدریس تهیه کنید هم اینکه با خرید همین پکیج تمامی کتاب ها را به صورت یکجا تهیه نمایید.

زبان عمومی

 

زبان تخصصی 

 

حسابداری مالی

 

حسابداری صنعتی

 

حسابرسی

 

ریاضی

 

آمار

 

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “منابع ارشد حسابداری 1404”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آیا خرید این محصول را به دوستانتان پیشنهاد می کنید؟

  • پیشنهاد می‌کنم
  • خیر ، پیشنهاد نمی‌کنم
  • نظری ندارم
  • نقاط قوت
  • نقاط ضعف