منابع استخدامی بهداشت محیط وزارت بهداشت

خرید بهترین منابع دروس عمومی و تخصصی آزمون استخدامی بهداشت محیط

بر اساس گفته مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 25000 نفر نیروی جدید در دور دوم استخدامی، جذب وزارت بهداشت خواهند شد. در واقع، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نظر دارند برای تامین نیروهای مورد نیاز خود، افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی با شرایط و ضوابط خاص استخدام نمایند. 

لازم به ذکر است که استخدامی وزارت بهداشت در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه (ارزیابی تکمیلی) انجام می شود. سوالات آزمون کتبی به صورت چهار گزینه ای و شامل دو بخش حیطه عمومی و حیطه اختصاصی_تخصصی می شود. در ادامه، بهترین منابع حیطه عمومی و تخصصی آزمون استخدامی وزارت بهداشت، ویژه شغل کارشناس بهداشت محیط را به شما معرفی می کنیم که ویژه فارغ التحصیلان کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی بهداشت است.

 

خرید آنلاین کامل ترین کتاب دروس عمومی استخدامی بهداشت محیط

کتاب دروس عمومی آزمون استخدامی انتشارات 20 تدریس یکی از منابع مطالعاتی مناسب برای متقاضیان شرکت در آزمون های استخدامی کشور، از جمله آزمون استخدامی وزارت بهداشت و متقاضیان قبولی در رشته کارشناس بهداشت محیط است. این کتاب، تمامی دروس عمومی استخدامی وزارت بهداشت را پوشش می‌دهد.

کتاب دروس عمومی آزمون وزارت بهداشت، در 350 صفحه و یک جلد تألیف شده است و پیشنهاد مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند با تهیه تنها یک کتاب در وقت و هزینه خود، صرفه جویی کرده و در پاسخگویی به سوالات حیطه عمومی آزمون  استخدامی وزارت بهداشت موفق عمل کنند. کتاب عمومی استخدامی 20تدریس، مسیر موفقیت را برای شما هموار می کند.

 

خرید کتاب استخدامی عمومی بهداشت محیط —-> کلیک کنید

دروس عمومی استخدامی

استخدامی وزارت بهداشت در مشاغل مختلفی از جمله پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت خانواده، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس بهداشت عمومی، کارشناس بهداشت حرفه ای و بازرسکار، داروساز، فوریت های پزشکی، کارشناس آزمایشگاه، کارشناس تربیت بدنی، کارشناس سلامت روان، کارشناس فراورده های بهداشتی و آرایشی و حتی کارشناس تحلیل نرم افزار ، امور مالی و بسیار شغل دیگر که همه آن ها به همراه مواد آزمون در دفترچه استخدامی منتشر شده از سوی وزارت بهداشت قابل مشاهده است.

 

برترین کتاب منبع دروس تخصصی استخدامی بهداشت محیط زیر ذره بین

یکی از بهترین منابع دروس تخصصی استخدامی وزارت بهداشت، ویژه شغل کارشناس بهداشت محیط، کتاب استخدامی بهداشت محیط زیرذربین است که در ۶۷۲ صفحه از انتشارات آیین طب و پرستش توسط فریبا دنیایی و مبینا شمس برای دانشجویان و علاقمندان به این حوزه به طور جامع و کامل، نگارش شده است. این کتاب دارای پاسخ های کاملا تشریحی و کلیدی می باشد. درسنامه دروس تخصصی بهداشت محیط زیر ذربین که کل خلاصه دروس تخصصی همراه با نکات کلیدی و سوالات آزمون است.

خرید کتاب استخدامی بهداشت محیط زیر ذره بین —-> کلیک کنید

سرفصل های کتاب مذکور به قرار زیر است:

  1. کلیات بهداشت محیط
  2. آلودگی هوا و کنترل آن 
  3. مواد زائد جامد
  4. شیمی و میکروبیولوژی آب و فاضلاب
  5. تصفیه آب، انتقال و توزیع آب
  6. جمع آوری و تصفیه فاضلاب

 

مواد عمومی آزمون استخدامی کارشناس بهداشت محیط

کلیه دروس آزمون عمومی آزمون کتبی استخدامی وزارت بهداشت به صورت چهارگزینه ای با ضریب یک (۱) برای سوالات حیطه عمومی و ضریب دو (۲) برای سوالات حیطه تخصصی طراحی خواهد شد. ضمنا به ازای هر سه پاسخ غلط، یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.
مواد عمومی آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای شغل کارشناس یا کاردان بهداشت محیط و در واقع  برای تمامی موقعیت های شغلی درج شده در دفترچه عبارتند از:

  • فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)
  • زبان و ادبیات فارسی
  • معارف اسلامی
  • زبان انگلیسی – عمومی
  • اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
  • هوش و توانمندی های ذهنی

 

 

مواد تخصصی آزمون استخدامی کارشناس بهداشت محیط

سوال های حیطه های تخصصی و اختصاصی آزمون با توجه به دانش و مهارتهای تخصصی متناسب بارشته های شغلی، بر اساس مواد آزمون مندرج در جداول موجود در دفترچه مشخص شده است. بر این اساس مواد امتحانی تخصصی شغل بهداشت محیط به قرار زیر است:

آب و فاضلاب (شيمی، ميكروبيولوژی و تصفيه)
آلودگي هوا
مواد زائد جامد
كليات بهداشت محيط (بهداشت مواد غذايی، بهداشت مسكن و اماكن عمومی، پرتوها، گندزداها، حشره شناسی پزشكی و مبارزه با ناقلين)

 

مصاحبه استخدامی بهداشت عمومی 1403

چنانکه گفتیم، علاوه بر مرحله کتبی، مرحله مصاحبه گروهی، کانون ارزیابی یا آزمون عملی نیز برای پذیرفتگان مرحله اول برگزار می شود که در آن قابلیت هایی مورد بررسی قرار می گیرد که به قرار زیر است:

برای کلیه مشاغل به جز نگهبان و فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی:

حیطه عمومی

  • باور و التزام عملی به ارزشهای اسلامی ملی و انقلابی و روحیه جهادی
  • رعایت آداب و اخلاق اسلامی و آراستگی پوشش و ظاهر
  • تعهد و تعلق سازمانی
  • انگیزه شغلی
  • کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره های معتبر استانی و ملی و جهانی

اختصاصی و تخصصی

  • تفکر تحلیلی و حل مساله
  • مهارتهای ارتباطی
  • مهارت تاب آوری و تحمل محیط کار
  • روحیه خدمت به مردم و مسئولیت پذیری

 

قبولی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و پزشکی 1403 با 20تدریس

شما مخاطب گرامی می توانید با خرید با تخفیف کتاب دروس عمومی  و تخصصی آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از 20تدریس شانس خود را برای قبولی و استخدام افزایش دهید. همچنین برای مشاهده و خرید جدیدترین نسخه منابع آزمون های استخدامی وزارت بهداشت، بانک ها، دستگاه های اجرایی و آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، کتاب های کنکوری و درسی از صفحه اصلی سایت بیست تدریس  مراجعه کنید. در صورت تمايل می توانيد با تماس تلفنی علاوه بر روش اينترنتی کتب خود را تهيه نماييد. همچنين اگر نياز به مشاوره رايگان داريد می توانيد با کارشناسان ما، برای بهترین انتخاب، مشاوره دريافت نماييد.

در صورت نبود کتب مورد نیاز خود می توانيد نام آن را به صورت تلفنی به ما اطلاع دهید تا کارشناسان ما در کوتاه ترين زمان، آن را برای شما موجود کنند. از هر نقطه ایران که باشید می توانید کتب کنکوری ارشد، دکتری و دانشگاهی و حتی کتاب های درسی را از کتاب فروشی آنلاين ۲۰ تدريس تهیه نمایید. ارسال برای مخاطبانی که در شهر تهران هستند توسط پيک موتوری هم قابل انجام است ولی در شهرستان ها به صورت پست پیشتاز ارسال خواهد شد.

سحر شریفی
20 اردیبهشت 1403
برچسب ها :

این مقاله بدون برچسب است.