پاسخ تشریحی ارشد مهندسی کامپیوتر 98

پاسخ تشریحی ارشد مهندسی کامپیوتر 98

فیلم پاسخ تشریحی ارشد مهندسی کامپیوتر 98

پاسخ تشریحی ارشد مهندسی کامپیوتر 98 به صورت ویدیو آماده شده است تا دانشجویان ارشد برای ارزیابی خود در روزهای منتهی به کنکور خودشان را ارزیابی کنند.

به خاطر این که پاسخ تشریحی کنکور های گذشته بیشتر تا سال 97 در کتاب های کمک آموزشی آمده است و در ویرایش جدید کتاب ها جواب تشریحی کنکور 98 درج خواهد شد ، دانشجویان درخواست داشتند که پاسخ تشریحی فق سال 98 منتشر شود به همین خاطر ما هم این پاسخ تشریحی را به صورت ویدیو و فیلم آموزشی آماده کردیم تا در اختیار دانشجویان قرا دهیم .

مرور کنکور های چند سال اخیر خیلی به دانشجو کمک می کند تا با فرمت سوال ها آشنا باشد ، و پیش نهاد می شود همه دانشجویان سه گروه مهندسی کامپیوتر ، مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر سوال های 90 الی 98 هر سه رشته را کامل بررسی کنند.

پاسخ تشریحی ارشد مهندسی کامپیوتر 98

به عنوان مثال سوال های داده و الگوریتم مهندسی کامپیوتر بسیار چالشی و نکته دار است و حل این سوالات برای دانشجویان آیتی و علوم نیز توصیه می شود که می تواند باعث تسلط آنها شود ، با این که سوال های ریاضیات گسسته علوم کامپیوتر بسیار زیبا و قشنگ است و حل این سوالات می تواند باعث شود توانایی هر دانشجویی در این درس بالا رود.

در ادامه قسمتی از پاسخ تشریحی درس هوش مصنوعی کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر 98 آمده است

برای تهیه کامل همه فیلم های ارشد مهندسی کامپیوتر در سال 98 کلیک کنید.

دانشجویانی که فیلم از سایت 20 تدریس تهیه می کنند توجه داشته باشند ، فیلم ها به آدرس ایمیل یا به ایدی تلگرامی شماره تماس درج شده ارسال می شود ، اگر در هر صورتی فیلم ها ارسال نشده بود به ایدی تلگرامی و پیشتیبان 20 تدریس پیغام داده شده و پیگیری شود 

[sc name=”moarefi_websazwp”]

Rate this post
سجاد نظمی
13 اردیبهشت 1399
برچسب ها :

این مقاله بدون برچسب است.