کتاب حیطه عمومی استخدامی

کتاب حیطه عمومی استخدامی آموزش و پرورش

در سال جاری از دو روش می توان به عنوان شغل معلم در سازمان آموزش و پرورش استخدام شد که یک روش مربوط به آزمون اختصاصی ویژه فرهنگیان است و روش دوم مربوط به آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد. در این مقاله به توضیحات روش دوم یعنی آزمون استخدامی آموزش و پرورش و به صورت ویژه به دروس عمومی پرداخته ایم که امیدواریم مورد استفاده داوطلبین گرامی قرار گیرد.

کتاب دروس حیطه عمومی استخدامی آموزش و پرورش 1402

  • تاریخ و فرهنگ تمدن: (خدمات متقابل ایران و اسالم نویسنده: شهيد مطهری انتشارات صدرا / مروری بر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران

  • تعلیم و تربیت اسلامی: (مبانی نظری تحول بنيادین در نظام تعليم و تربيت رسمی-عمومی جمهوری اسلامی (بخش دوم مبانی، قسمت های: چيستی، چرایی و چگونگی تربيت رسمی-عمومی)
  • معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی: (طرح كلی اندیشه اسلامی در قرآن (بخش اول: ایمان) نویسنده: سيد علی خامنه ای، انتشارات: صهبا / همرزمان حسين (ع)، نویسنده: سيدعلی خامنه ای، انتشارات: انقلاب اسلامی
  • دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی: (قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران / وصیتنامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی (ره) / بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی)
  • توانایی های عمومی و ذهنی

حیطه عمومی - دبیری

 

دانلود سوالات استخدامی حیطه عمومی 1402

ضرایب دروس در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به این صورت است که 40درصد از حجم نمرات به دروس عمومی و 60درصد از حجم نمرات به دروس اختصاصی و تخصصی تعلق می گیرد. با این حساب می توان نتیجه گرفت که دروس عمومی خود به تنهایی نقش بسیار مهمی در موفقیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش دارد که به راحتی از کنار آن نمی توان عبور کرد.

پرفروش ترین کتاب استخدامی آموزش و پرورش

پر فروش ترین کتاب استخدامی آموزش و پرورش برای حیطه عمومی شامل سه کتابی است که در ادامه به صورت مفصل و تفکیک شده به توضیح آن پرداخته ایم. که بعد از مطالعه می توانید برای تهیه هر یک روی لینک مشخص شده کلیک و آن را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

کتاب دروس حیطه عمومی ویژه آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشارات آراه

کتاب استخدامی آموزش و پرورش انتشارات آراه جزو بهترین کتاب عمومی استخدامی آموزش و پرورش به حساب می آید که در 352 صفحه و توسط گروه مولفان و با مدیریت معصومه صادقی تالیف شده است. برای تهیه این کتاب می توانید به لینک اختصاصی کتاب مراجعه نمایید.

از ویژگی های شاخص کتاب عمومی استخدامی انتشارات آراه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • خلاصه مباحث و شرح درس
  • معرفی نکات برتر
  • سوالات تالیفی و سوالات ادوار گذشته

کتاب استخدامی حیطه عمومی آموزش و پرورش چاپ 1402

کتاب حیطه عمومی چهارخونه

کتاب استخدامی آموزش و پرورش انتشارات چهارخونه جزو بهترین کتاب عمومی استخدامی آموزش و پرورش به حساب می آید که در 340 صفحه و توسط مجید ذاکر تالیف شده است. برای تهیه این کتاب می توانید به لینک اختصاصی کتاب مراجعه نمایید.

از ویژگی های شاخص کتاب عمومی استخدامی انتشارات چهارخونه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • درسنامه کلیه دروس (شامل 5 مبحث حیطه عمومی)
  • تست های تالیفی برای منابع جدید
  • بیش از 800 تست استاندارد به همراه پاسخ تشریحی
  • درسنامه های تشریحی برای کلیه دروس و مباحث

کتاب حیطه عمومی چهارخونه

خرید کتاب عمومی استخدامی مدرسان شریف

کتاب حیطه عمومی مدرسان شریف جزو بهترین کتاب عمومی استخدامی آموزش و پرورش به حساب می آید که در 362 صفحه و توسط گروه مولفان تالیف شده است. برای تهیه این کتاب می توانید به لینک اختصاصی کتاب مراجعه نمایید.

از ویژگی های شاخص کتاب عمومی استخدامی انتشارات مدرسان شریف می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • درسنامه کلیه دروس (شامل 5 مبحث حیطه عمومی)
  • دو مرحله آزمون شبیه سازی شده منطبق بر آزمون استخدامی

تعداد سوالات عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مجموع تعداد سوالات دروس حیطه عمومی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی شامل ۱۰۰ سوال می باشد و به هر درس تعداد ۲۰ سوال اختصاص داده شده است که به صورت چهار گزینه ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی می شود.

فرنوش کاظمی
16 دی 1402
برچسب ها :

این مقاله بدون برچسب است.