برگزاری آزمون استخدامی جدید وزارت بهداشت در تابستان

آزمون استخدامی جدید وزارت بهداشت در تابستان!

آزمون استخدامی جدید وزارت بهداشت در تابستان پیش رو، در این باره مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: منابع انسانی وزارت بهداشت نیاز خود را برای جذب 75000 نفر اعلام کرده است، که فرصت خوبی برای استخدام در وزارت بهداشت می باشد.

سیف الله مرادی مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: برای اخذ مجوز جذب 25000 نفر دیگر با توجه به نیاز کشور در حوزه سلامت به منابع انسانی و راه اندازی قسمت های مختلف، در حال رایزنی با سازمان امور استخدامی کشور برای جذب 25000 نفر دوم هستیم.

او به سخنان خود اضافه کرد: آزمون استخدامی برای جذب 25000 نفر در پاییز سال گذشته انجام شده است و اکنون اقدامات گزینش و مصاحبه افراد قبول شده در حال انجام است. انتظار داریم که با کمک سازمان امور استخدامی آزمون استخدامی جذب مرحله دوم  برای بکارگیری 25000 نفر بعدی در سه ماهه دوم امسال باشد.

ازمون استخدامی وزارت بهداشت تابستان

رشته های شغلی ارائه شده در استخدامی وزارت بهداشت در سال 1403

داوطلبان واجد شرایط برگزاری آزمون استخدامی جدید وزارت بهداشت در تابستان 1403 باید رشته شغلی مورد نظر خود را هم وارد سایت به نشانی hrtc.ir وارد کنند. متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی سال 1403 میتوانند با بررسی رشته های شغلی و فاکتور هایی مانند: سهمیه، ظرفیت، علاقه و…بهترین رشته خود را انتخاب کنند. رشته های شغلی در دفترچه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در سایت hrtc.ir قابل دانلود و مشاهده است.

ازمون استخدامی وزارت بهداشت تابستان

برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت به زودی…

20 تدریس با مشاوران و کتاب های استخدامی حرفه ای

اگر بعد از خواندن مطالب قصد ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت و شرکت در آزمون را دارید، بیست تدریس با بهره گیری از بهترین استادان و مشاوران کمک به سزایی در موفقیت شما در آزمون پیش رو 1403 وزارت بهداشت خواهد کرد. مجموعه بیست تدریس کامل ترین مرجع کتاب های دکترا، کارشناسی ارشد، استخدامی، کتاب های درسی و کمک درسی میباشد که بهترین راه برای آماده شدن در آزمون های استخدامی تلقی میشود.

 

کتاب عمومی استخدامی وزارت بهداشت

برای قبولی در آزمون پیش رو قطعا نیاز به مرجعی دارید تا بتوانید در آزمون استخدامی وزارت بهداشت بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید، برای خرید کتاب عمومی استخدامی وزارت بهداشت از بیست تدریس با قیمت تخفیف خورده اینجا- (کلیک کنید) – تا خریدی مطمئن داشته باشید.

فرنوش کاظمی
19 اردیبهشت 1403