برگزاری آزمون استخدام جدید مربیان تربیت بدنی و پرورشی، به زودی و در سال پیش رو!

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 406 هزار نفر در ازمون استخدامی خاص معلمان پرورشی و تربیت بدنی شرکت کردند، ادامه داد: جمعا 19 هزار و 377 نفر مربی پرورشی و معلم تربیت بدنی از محل این آزمون وارد آموزش و پرورش می شوند.

ستاری فرد با اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش گفت: به گفته وزیر آموزش پرورش به زودی مقدمات آزمون دیگر برای مربیان تربیت بدنی و پرورشی در سال پیش رو مهیا می شود، چیزی که خیلی برای ما مهم است، جذب مربیان با کیفیت برای نظام تعلیم و تربیت دانش آموزان است.

استخدامی آموزش و پرورش تربیت بدنی 

برای اینکه در آزمون استخدامی تربیت بدنی آموزش پرورش شرکت کنید باید از زمان ثبت نام، برگزاری آزمون ها و مدارک مورد نیاز آگاه باشید. میتوانید در کنال تلگرام و اینستاگرام ما عضو شوید و از اخبار مهم  با خبر شوید. 20 تدریس تا موفقیت کامل پشت شماست. میتوانید با استفاده از کتاب های استخدامی در سایت 20 تدریس با خیالت راحت برای آزمون آماده شوید.

وظایف و رویکرد معلم ورزشی

تمامی مدارس از ابتدایی تا دبیرستان به معلم ورزشی نیاز دارند، وظایف ان ها تحرک و امادگی جسمی دانش اموزان در سال تحصیلی می باشد که در هفته یک یا دو زنگ به ورزش اختصاص داده میشود. که اکثرا در مدارس ما به ورزش اهمیت چندانی نمی دهند.

مراحل نام نویسی ثبت نام 

تکمیل اطلاعات هویتی، تقسیم و سهمیه بندی، مدارک تحصیلی و ادرس منزل و… می توانید از سایت سنجش اطلاعات تکمیلی تر را به دست بیاورید. قطعا برای استخدام مدارک و زمان آزمون ها قابل تغییر و به روزرسانی می شوند، لطفا روزانه برای کسب اطلاعات بیشتر سایت را چک کنید.

20 تدریس مرجع کامل ترین کتاب های استخدامی و اطلاع رسانی برای پیشرفت شما دانشجویان همواره در تلاش است تا بهترین رتبه ممکن را در آزمون ها کسب کنید.

فرنوش کاظمی
16 اردیبهشت 1403