خرید کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی نوروش جلد 2

دانلود جلد دوم کتاب حسابداری مالی نوروش

در حال حاضر امکان دانلود نسخه الکترونیکی (PDF) کتاب حسابداری مالی انتشارات نگاه دانش وجود ندارد؛ اما شما می ‌توانید از طریق لینک زیر نسبت به خرید نسخه فیزیکی این کتاب اقدام نمایید. قیمت چاپ سال ۱۴۰۲ کتاب حسابداری مالی در حال حاضر 300 هزار تومان است که البته امکان خرید با تخفیف آن از طریق مجموعه ۲۰تدریس فراهم شده است:

 

برای خرید جلد دوم کتاب حسابداری مالی _ ایرج نوروش و دیگران >>> کلیک کنید

کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی دکتر ایرج نوروش نگاه دانش جلد دوم

 

خرید با تخفیف کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی (جلد دوم)

کتاب حسابداری مالی یکی از منابع ارشد حسابداری محسوب می شود که در دو جلد، توسط انتشارات نگاه دانش و به نویسندگی ایرج نوروش، ساسان مهرانی، غلامرضا کرمی، محمد مرادی، اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، تألیف شده‌است. جلد اول این کتاب، 856 صفحه  و جلد دوم آن 606 صفحه می‌باشد. کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی مناسب متقاضیان شرکت در کنکور ارشد و دکتری رشته های زیر است: 

حسابداری ضریب 3

حسابرسی ضریب 2

حسابداری مدیریت ضریب 2

حسابداری بخش عمومی ضریب 2

 

«برای تهیه کلیه منابع ارشد حسابداری 1404——> کلیک کنید»

 

معرفی بهترین منابع ارشد حسابداری

کتاب حسابداری مالی نوروش، مهرانی، کرمی و مرادی، یکی از منابع ارشد حسابداری (کنکور) محسوب می‌شود؛ در این کتاب، هر فصل کتاب از ۳ بخش مجزا تشکیل شده است:

  • درس نامه
  • نکات برجسته استانداردهای حسابداری 
  • سوالات چهارگزینه ای آزمونهای کارشناسی ارشد و جامعه حسابداران رسمی ایران به همراه پاسخ های تشریحی

درس نامه در بخش اول هر فصل قرار دارد که شامل مهمترین مطالب مربوط به موضوع فصل به همراه مثال های تشریحی می شود مبنای نگارش این درس نامه ها استانداردهای پذیرفته شده حسابداری ایران است و مطالعه آن، منجر به دستیابی به اهداف زیر میشود:

  • یادگیری مفاهیم و اصول حسابداری با کمک مثالهای تشریحی
  • تسلط به استانداردهای حسابداری

در خصوص هدف دوم باید توضیح داد که متن استانداردهای حسابداری سیاقی شبه قانونی دارد و ممکن است در آن اثری از مثالهای کاربردی و عددی دیده نشود به همین جهت است که باید در کنار استانداردهای حسابداری متون آموزشی و راهنمای به کارگیری آن نیز منتشر شود. درسنامه های این کتاب یک راهنمای جامع آموزشی است که به درک و تسلط هرچه بیشتر شما کمک می‌کند.

در بخش نکات برجسته مهمترین نکات استانداردهای حسابداری قرار گرفته است. می توان از این بخش به عنوان خلاصـه استاندارد نیز یاد کرد. از آنجا که مبنای نگارش درسنامه همین استانداردها است ممکن است مطالب برایتان تکراری باشد. با این وجود، ممکن است برخی از الزامات استانداردهای حسابداری در درس نامه تشریح نشده باشد و بررسی نکات برجسته احتمال جا افتادن نکات مهم را کم کند.

در انتها نیز تست های آزمون کارشناسی ارشد از سال ۱۳۷۰ الی ۱۴۰۰ و جامعه حسابداران رسمی از سال ۱۳۸۱ الی ۱۳۹۹ قرار داده شده است. به جرات میتوان گفت این بخش به همراه پاسخ های تشریحی بهترین منبع برای مسلط شدن به مفاهیم درسنامه و نکات . برجسته استانداردها است. پس با دقت و چندین مرتبه از این سوالات هم برای یادگیری و هم برای محک خود استفاده نمایید. در ضمن ممکن است مثال تشریحی برخی از الزامات استانداردهای حسابداری را که در متن مثالی برای آن ذکر نشده است در این تست ها یافت کنید.

 

سرفصل های جلد 2 کتاب حسابداری مالی ۱۴۰۳

  • حسابداری اجاره‌ها
  •  گزارشگری مالی و تغییر قیمت‌ها
  •  شركت های سهامی
  •  شركت‌های تضامنی
  •  گزارشگری قسمت ها و ميان دوره‌ای
  •  حسابداری شعب و تسعير ارز
  •  صورت‌های مالی تلفيقی
  • ابزارهای مالی و ارزش منصفانه
  • مالیات بر درآمد
  • حسابداری بخش عمومی (دولتی)

 

 

لازم به ذکر است که داوطلبان کنکور ارشد رشته حسابداری، در تمامی رشته ها و گرایش ها، می‌توانند ضمن تهیه کتاب مذکور و دیگر منابع ارشد حسابداری ، در آزمون آزمایشی 20تدریس که در 5 مرحله برگزار می شود. شرکت نمایند. جهت ثبت نام به  لینک مقابل مراجعه نمایید: آزمون آزمایشی ارشد حسابداری (کلیک کنید)

 

درس حسابداری مالی

در مقدمه کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی اینگونه آمده است که: در دوره کارشناسی رشته حسابداری، حسابداری مالی تنها حوزه‌ای است که تعداد زیادی از دروس حسابداری (بیش از نیمی از واحدهای تخصصی) رشته را در برگرفته و شامل دروس اصول حسابداری، حسابداری میانه، حسابداری پیشرفته حسابداری دولتی و مباحث جاری حسابداری میباشد. در آزمون ورودی کارشناسی ارشد نیز حسابداری مالی بیشترین امتیاز را در میان دیگر حوزه های آزمون داراست.

بنابراین حسابداری مالی از دغدغه هایی است که فکر دانشجویان رشته حسابداری را همواره به خود مشغول داشته و دانشجویان عزیز این رشته در تاریکی به دنبال منابع و مطالبی هستند که بتواند موفقیت آنان را تضمین کند بدون اغراق میتوان گفت کتابی که پیش روی شماست، حاصل سالها تجربه علمی و عملی مولفین آن و منبع جامعی است که به راحتی توان پاسخ به عمده نیازهای شما را داراست.

استقبال وسیع و فوق العاده ای که از چاپهای قبلی کتاب به عمل آمده و پیامهای سرشار از لطف و محبت اساتید گرامی و دانشجویان قدرشناس همه گواه آن است که مروری جامع بر حسابداری مالی، کتابی مفید و مثال زدنی هـم بـه عنـوان منبع درسی برای دروس حسابداری ،میانه حسابداری پیشرفته و مباحث جاری حسابداری و هم منبعی جامع و کامل برای آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و جامعه حسابداران رسمی ایران است.

 

مشخصات جلد دوم کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی 
نام نويسنده نوروش/مهرانی/کرمی/مرادی/
نام ناشر نگاه دانش
سال چاپ چاپ 1401
نوبت چاپ چاپ 6
تعداد صفحات 606
درسنامه دارد
تست  دارد
نوع ارسال پست و پيک موتوری

 

خرید بهترین منابع ارشد حسابداری از ۲۰تدریس

شما مخاطب گرامی می توانید برای خرید با تخفیف کتاب حسابداری مالی  و همچنین جدیدترین نسخه منابع ارشد حسابداری (کنکور) و دیگر رشته ها  از طریق سایت بیست تدریس  اقدام نمایید. در صورت تمايل می توانيد با تماس تلفنی علاوه بر روش اينترنتی کتب خود را تهيه نماييد. همچنين اگر نياز به مشاوره رايگان داريد می توانيد با کارشناسان برای بهترین انتخاب، مشاوره دريافت نماييد.

در صورت نبود کتب مورد نیاز خود می توانيد نام آن را به صورت تلفنی به ما اطلاع دهید تا کارشناسان ما در کوتاه ترين زمان، آن را برای شما موجود کنند. از هر نقطه ایران که باشید می توانید کتب کنکوری ارشد، دکتری و دانشگاهی و حتی کتاب های درسی را از کتاب فروشی آنلاين ۲۰ تدريس تهیه نمایید. ارسال برای مخاطبانی که در شهر تهران هستند توسط پيک موتوری هم قابل انجام است ولی در شهرستان ها به صورت پست پیشتاز ارسال خواهد شد.


پیشنهاد نویسنده: خرید کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی جلد 1 (کلیک کنید)

کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی دکتر ایرج نوروش نگاه دانش

سحر شریفی
19 اسفند 1402
برچسب ها :

این مقاله بدون برچسب است.