دفترچه ثبت نام یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

دفترچه ثبت نام یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سالی یک بار برگزار می شود، اما در سال جاری مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی بنا به اعلام نیاز دستگاه های دولتی و وزارتخانه های کشور مبنی بر جذب نیروهای متخصص اقدام به برگزاری آزمون برای بار دوم کرده است که دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان از طریق لینک زیر قابل دریافت است.

زمان برگزاری آزمون 8 دی ماه 1402 است

 

زمان ثبت نام یازدهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از روز شنبه 4 آذرماه 1402 آغاز خواهد شد و تا پایان روز دوشنبه 13 آذرماه 1402 ادامه خواهد داشت. همچنین کارت شرکت در آزمون، از روز 5 دی ماه 1402 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قرار خواهد گرفت. 

 

همچنین بخوانید: کتاب استخدامی کارشناس امور بهزیستی (+)

 

 

علاقه مندان به شرکت در آزمون می بایست با مطالعه دفترچه از شرایط و رشته های آزمون و مدارک لازم برای نام نویسی مطلع شوند و در نهایت با آغاز زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نسبت به ثبت نام (+) خود اقدام نمایند.

 

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در دو مرحله کتبی و مصاحبه برگزاری می شود که سهم آزمون کتبی 40درصد و سهم آزمون مصاحبه 60درصد می باشد. آزمون کتبی شامل سوالات عمومی، اختصاصی و تخصصی می باشد که سوالات عمومی برای تمامی مشاغل یکسان است، اما سوالات اختصاصی و تخصصی هر شغل متفاوت و متناسب با آن است.

فرنوش کاظمی
2 آذر 1402
برچسب ها :

این مقاله بدون برچسب است.