کتاب زبان عمومی زیر ذره بین جلد 2

خرید با تخفیف کتاب زبان عمومی زیر ذره بین (جلد دوم)

کتاب زبان عمومی زیر ذره بین یکی از منابع عمومی آزمون ارشد و دکتری محسوب می شود که در 4 جلد توسط انتشارات نگاه دانش تنظیم شده است، نویسنده کتاب زبان عمومی زیر ذره بین، دکتر هادی جهانشاهی و دکتر الناز یوسف زاده هستند. کتاب زبان عمومی جهانشاهی، مرجعی مناسب برای آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد بوده و همچنین منبع کاملی برای کسانی است که می‌ خواهند درس زبان انگلیسی را به خوبی فرا گیرند.

این کتاب شامل سه زیر بخش اصلی می‌باشد:

«پاسخ کاملاً تشریحی کلوز تست های زبان عمومی ارشد کلیه رشته ها و گرایش ها از سال ۸۶ تا ۱۴۰۰»

«بررسی کامل دستور زبان انگلیسی به همراه نکات ضروری»

«آزمونهای منتخب و تألیفی از قواعد مهم و پرکاربرد زبان انگلیسی به صورت کلوزتست» 

 

جهت مشاهده و خرید منابع ارشد (کنکور 1403)—-> کلیک کنید

 

کتاب زبان عمومی زیر ذره بین، از جمله پر تیراژ ترین کتب آموزش زبان انگلیسی به زبان فارسی در کشور طی سالهای اخیر بوده است. در هشتمین ویرایش از این جلد و پس از تغییرات گسترده در ویرایش پنجم تغییرات محتوایی اندکی لحاظ شده که این کتاب را نه تنها در میان کتب آموزش زبان انگلیسی به زبان فارسی بلکه در میان کتب آموزش زبان مرجع نیز سرآمد می سازد. خوانایی بهتر در ویرایش آخر، به همراه چیدمان دقیق و علمی و در نهایت محتوای بی بدیل کتاب، خوانندگان را بیش از گذشته به زبان انگلیسی علاقه مند خواهد ساخت. جلد 1 این کتاب: تحت عنوان واژگان، جلد 2: تحت عنوان گرامر ارشد و جلد 3: تحت عنوان تست واژگان ارشد طراحی شده اند.

 

دانلود جلد دوم کتاب زبان عمومی زیر ذره بین جهانشاهی

در حال حاضر امکان دانلود نسخه الکترونیکی (PDF) کتاب زبان عمومی زیر ذره بین وجود ندارد؛ اما شما می ‌توانید از طریق لینک زیر نسبت به خرید نسخه فیزیکی جلد دوم این کتاب اقدام نمایید. قیمت چاپ سال ۱۴۰۲ کتاب زبان عمومی زیر ذره بین 2 در حال حاضر 200 هزار تومان است که البته امکان خرید با تخفیف آن از طریق مجموعه ۲۰تدریس فراهم شده است:

 

برای خرید جلد 2 کتاب زبان عمومی زیر ذره بین _ جهانشاهی و یوسف زاده—–> کلیک کنید

کتاب زبان عمومی زیر ذره بین جلد دوم

 

معرفی جدیدترین منابع کنکور کارشناسی ارشد 

کتاب زبان عمومی زیر ذره بین، یکی از منابع کنکور کارشناسی ارشد محسوب می‌شود؛ این کتاب، شامل موارد زیر است:

  • پاسخگویی تخصصی به تست‌های گرامر کنکور  ارشد کلیه رشته‌ها 
  • آموزش دقیق مباحث مطرح‌شده در کنکور ارشد
  •  پاسخ‌های دقیق به تست‌های گرامر 12 سال اخیر کلیه رشته‌ها
  • آماده سازی برای ترجمه متون، تحلیل ساختار جملات و همچنین پاسخگویی به کلوزتست‌های گرامری
  • تست های گرامر سال 86 تا کنون کلیه رشته ها
  • آموزش جزء به جزء و به زبان ساده گرامر
  • جدول خلاصه نکات گرامری 

 

معرفی دیگر جلدهای  کتاب زبان عمومی زیر ذره بین 

مجموعه کتب «زبان عمومی زیر ذره بین» ماحصل تلاشی گسترده بوده و با هدف تحلیل منطقی و نگرشی نو به درس زبان عمومی مشترک میان کلیه رشته ها در مقاطع تحصیلات تکمیلی داخل و خارج از کشور ارائه گردیده است.
این کتاب مشتمل بر چهار جلد است:

  • جلد اول آن شامل دو زیر بخش اصلی «ریشه شناسی و آموزش صحیح یادگیری واژگان» و «جامع ترین راهنمای واژگان مهم و پرتکرار در زبان انگلیسی به همراه تستهای طبقه بندی شده» می‌باشد.
  • جلد سوم شامل «پاسخ کاملاً تشریحی تستهای واژگان زبان عمومی ارشد کلیه رشته ها و گرایشها از سال ۸۶ تا ۱۴۰۰»، «تست های واژگان دکتری کلیه رشته ها از سال ۹۰ تا ۱۴۰۰»و «آموزش تکنیکهای پاسخ دهی به سؤالات متون تخصصی درک مطلب» می باشد.
  • جلد چهارم ویژه کنکور دکتری نگاشته شده است و علاوه بر پاسخ کاملاً تشریحی به تمامی سؤالات کنکور دکتری ۱۱ سال اخیر و آزمون های زبان داخلی، به آموزش جامع گرامر، واژگان و همچنین تکنیک های پاسخ به سؤالات درک مطلب نیز پرداخته است.

 

منابع عمومی کنکور ارشد مدیریت 1403

علاوه بر تهیه کتاب مذکور، که در واقع یکی از منابع ارشد مدیریت محسوب می‌شود امکان تهیه پکیج منابع ارشد مدیریت، که شامل کلیه منابع مورد نیاز داوطلبان برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد است از طریق مجموعه 20 تدریس و لینک زیر فراهم شده است:

 

مشاهده و خرید کلیه منابع ارشد مدیریت دولتی ——-> کلیک کنید

 

مشاهده و خرید کلیه منابع ارشد مدیریت بازرگانی ——–> کلیک کنید

 

مشاهده و خرید کلیه منابع ارشد مدیریت مالی ——–> کلیک کنید

 

مشخصات کتاب زبان عمومی ذره بین جلد 2
نام نويسنده هادی جهانشاهی/ الناز یوسف زاده
نام ناشر نگاه دانش
سال چاپ چاپ 1402
نوبت چاپ چاپ 27
تعداد صفحات 392
درسنامه دارد
تست کنکور  دارد
نوع ارسال پست و پيک موتوری

 

خرید بهترین منابع ارشد از ۲۰تدریس

شما مخاطب گرامی می توانید برای خرید با تخفیف کتاب زیر ذره بین زبان عمومی جلد دوم و همچنین جدیدترین نسخه منابع کنکور ارشد و دکتری از طریق سایت بیست تدریس  اقدام نمایید. در صورت تمايل می توانيد با تماس تلفنی علاوه بر روش اينترنتی کتب خود را تهيه نماييد. همچنين اگر نياز به مشاوره رايگان داريد می توانيد با کارشناسان برای بهترین انتخاب، مشاوره دريافت نماييد.

در صورت نبود کتب مورد نیاز خود می توانيد نام آن را به صورت تلفنی به ما اطلاع دهید تا کارشناسان ما در کوتاه ترين زمان، آن را برای شما موجود کنند. از هر نقطه ایران که باشید می توانید کتب کنکوری ارشد، دکتری و دانشگاهی و حتی کتاب های درسی را از کتاب فروشی آنلاين ۲۰ تدريس تهیه نمایید. ارسال برای مخاطبانی که در شهر تهران هستند توسط پيک موتوری هم قابل انجام است ولی در شهرستان ها به صورت پست پیشتاز ارسال خواهد شد.


 

پیشنهاد نویسنده: خرید جلد 1 زبان عمومی ذره بین _ جهانشاهی (کلیک کنید)

کتاب زبان عمومی زیر ذره بین جلد اول

سحر شریفی
16 اسفند 1402
برچسب ها :

این مقاله بدون برچسب است.