خرید مرجع کامل حسابرسی کرمی

کتاب حسابرسی غلامرضا کرمی (مرجع کامل)

کتاب حسابرسی نشر نگاه دانش، یکی از منابع آزمون ارشد رشته حسابداری محسوب می شود که توسط غلامرضا کرمی، از اعضای علمی دانشگاه تهران و محمدجواد منصوری تألیف شده‌است و 792 صفحه می‌باشد. کتاب مرجع کامل حساب رسی کرمی، بر اساس استانداردهای لازم‌ الاجرا از سال 1401 بوده مناسب متقاضیان شرکت در کنکور ارشد گرایش های زیر از رشته حسابداری است: 

حسابرسی ضریب 3

حسابداری مدیریت ضریب 2

حسابداری ضریب2

 

معرفی بهترین منابع ارشد حسابداری (گرایش حسابرسی)

کتاب مرجع حسابرسی کرمی و منصوری، می‌تواند یکی از منابع ارشد حسابداری (کنکور) در همه گرایش ها به جز گرایش حسابداری بخش عمومی محسوب شود؛ رشته حسابداری به تحولات محیطی وابسته است؛ لذا حسابدار یا حسابرسی می تواند موفق شود که همواره آماده از این دست تغییرات باشد و با استفاده از ابزارها کتاب های به روز آموزشی این مهم را ممکن کند.

طی سال های اخیر، شاهد تغییرات آشکاری در شیوه طراحی سوالات درس حسابرسی در کنکور هستیم. این تغییرات به ویژه در درس حسابرسی به دلیل تغییراتی که در استانداردهای حسابداری ایجاد شده است، پررنگ تر می‌نماید. پس وجود مرجعی کامل برای این درس امری ضروریست که دکتر کرمی بدان اندیشیده است. کتاب مرجع کامل حسابرسی تلاش کرده است که با داشتن نگاهی متفاوت، به نیازهای دانشجویان رشته حسابدار ی کمک کند. 

 

دانلود کتاب مرجع کامل حسابرسی

در حال حاضر امکان دانلود نسخه الکترونیکی (PDF) کتاب حسابرسی انتشارات نگاه دانش وجود ندارد؛ اما شما می ‌توانید از طریق لینک زیر نسبت به خرید نسخه فیزیکی این کتاب اقدام نمایید. قیمت چاپ سال ۱۴۰۲ کتاب حسابداری مالی در حال حاضر 410 هزار تومان است که البته امکان خرید با تخفیف آن از طریق مجموعه ۲۰تدریس فراهم شده است:

 

برای خرید کتاب جامع حسابرسی کرمی و منصوری >>> کلیک کنید

سرفصل های کتاب حساب‌رسی مرجع

  • مقدمه ای بر حسابرسی
  • برنامه ریزی و اهمیت در حسابرسی
  • عملیات حسابرسی
  • کنترل داخلی
  • مسئولیت حسابرس در قبال تقلب، رعایت قوانین و مقررات و اطلاع رسانی به ارکان رهبری
  • شواهد حسابرس، نمونه گیری و مستندات حسابرسی
  • برنامه های حسابرسی و ملاحظات رسیدگی به موضوعات خاص
  • گزارشگری و نتیجه گیری حسابرسی
  • استفاده از خدمات دیگران در حسابرسی صورت های مالی
  • سایر خدمات حسابرس
  • آیین رفتار حرفه ای و کنترل کیفیت
  • مباحث تکمیلی

 

«برای تهیه کلیه منابع ارشد حسابداری 1404——> کلیک کنید»

 

داوطلبان کنکور ارشد رشته حسابداری، در تمامی رشته ها و گرایش ها، می‌توانند ضمن تهیه کتاب مذکور و دیگر منابع ارشد حسابداری،

در آزمون آزمایشی 20تدریس که در 5 مرحله برگزار می شود. شرکت نمایند. جهت ثبت نام به  لینک زیر مراجعه نمایید:

آزمون آزمایشی ارشد حسابداری (کلیک کنید)

 

مشخصات کتاب مرجع کامل حسابرسی
نام نويسنده غلامرضا کرمی / محمدجواد منصوری
نام ناشر نگاه دانش
سال چاپ چاپ 1402
نوبت چاپ چاپ 2
تعداد صفحات 792
درسنامه دارد
تست  دارد
نوع ارسال پست و پيک موتوری

 

خرید بهترین منابع ارشد حسابداری از ۲۰تدریس

شما مخاطب گرامی می توانید برای خرید با تخفیف کتاب حسابرسی کرمی  و همچنین جدیدترین نسخه منابع کنکور ارشد حسابداری و دیگر رشته ها  از طریق سایت بیست تدریس  اقدام نمایید. در صورت تمايل می توانيد با تماس تلفنی علاوه بر روش اينترنتی کتب خود را تهيه نماييد. همچنين اگر نياز به مشاوره رايگان داريد می توانيد با کارشناسان برای بهترین انتخاب، مشاوره دريافت نماييد.

در صورت نبود کتب مورد نیاز خود می توانيد نام آن را به صورت تلفنی به ما اطلاع دهید تا کارشناسان ما در کوتاه ترين زمان، آن را برای شما موجود کنند. از هر نقطه ایران که باشید می توانید کتب کنکوری ارشد، دکتری و دانشگاهی و حتی کتاب های درسی را از کتاب فروشی آنلاين ۲۰ تدريس تهیه نمایید. ارسال برای مخاطبانی که در شهر تهران هستند توسط پيک موتوری هم قابل انجام است ولی در شهرستان ها به صورت پست پیشتاز ارسال خواهد شد.


پیشنهاد نویسنده: خرید کتاب مروری جامع بر حسابداری صنعتی جلد 2 (کلیک کنید)

خرید آنلاین مروری جامع بر حسابداری صنعتی نوروش

Rate this post
سحر شریفی
21 اسفند 1402
برچسب ها :

این مقاله بدون برچسب است.