منابع کنکور کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر در سال 1400

منابع کنکور ارشد علوم کامپیوتر 1400

منابع کنکور کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر در سال 1400 در این صفحه به طور کامل برای استفاده دانشجویان کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر معرفی می شود و این منابع نظر پیشنهادی رتبه های برتر سالیان گذشته می باشد.

 

برسی منابع کنکور کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر 1400

منابع ارشد علوم کامپیوتر 1400 در 5 گروه درسی جای می گیرند ، گروه زبان انگلیسی ، گروه دروس پایه ، گروه سه درسی ساختمان داده و الگوریتم و نظریه محاسبه و گره های تک درسی منطق و نظریه مجموعه ها و ریاضیات گسسته و مبانی ترکیبیات که در ادامه به معرفی بهترین منابع برای هر درس این رشته می پردازیم.

 

گروه زبان انگلیسی : 

زبان عمومی : 

زبان عمومی واژگان : کتاب واژگان زیر ذره بین نگاه دانش ، کتاب واژگان سری عمران

زبان عمومی گرامر : کتاب گرامر زیر ذره بین نگاه دانش ، کتاب گرامر سری عمران

 

نکته : یکی از این کتاب ها به تنهایی کافی هستند و نیازی به مطالعه هر دو این کتاب ها نیست

زبان تخصصی : 

بهترین منبع برای زبان تخصصی مشاهده سوال های سال های قبل کنکور می باشد که می توانید از کتاب جامع ارشد علوم کامپیوتر استفاده کنید.

 

گروه دروس پایه :

ریاضی عمومی 1 : بهترین کتاب برای ریاضی عمومی 1 کتاب نشر نگاه دانش می باشد

ریاضی عمومی 2: بهترین و کامل ترین کتاب برای ریاضی عمومی 2 کتاب نشر نگاه دانش می باشد

مبانی علوم ریاضی : کتاب مبانی علوم ریاضی مدرسان شریف ، کتاب نظریه مجموعه های لین و لین از بهترین کتاب ها برای این درس هستند.

مبانی آنالیز ریاضی : تنها کتاب کنکوری موجود برای درس آنالیر ریاضی ،کتاب آنالیز ریاضی مدرسان است که البته کتاب خلی قوی و منبع کامل برای این درس نیست.

مبانی ماترس و جبر خطی : کتاب ماتریس و جبر خطی مدرسان و فیلم آموزش جبر خطی خانم حمیدی راد از منبع های کافی برای این درس هستتد.

مبانی آنالیز عددی : کتاب آنالیز عددی مدرسان شریف و فیلم آموزشی آنالیز عددی خانم حمیدی را از بهترین منبع ها برای این درس هستند.

مبانی احتمال : کتاب احتمال مدرسان شریف ویژه رشته های برق و کامپیوتر و فیلم آموزشی آمار و احتمالات استاد عباس نژاد از بهترین منبع ها برای این درس هستند

 

گروه ساختمان داده ها ، طراحی الگوریتم ، مبانی نظریه محاسبه 

ساختمان داده ها : کتاب ساختمان داده پوران پژوهش هادی یوسفی و فیلم آموزشی داده و الگوریتم هادی یوسفی از بهترین منبع های ساختمان داده  می باشد.

طراحی الگوریتم : کتاب طراحی الگوریتم پوران پژوهش هادی یوسفی و فیلم آموزشی داده و الگوریتم هادی یوسفی از بهترین منبع های طراحی الگوریتم  می باشد

مبانی نظریه محاسبه : کتاب نظریه زبان و ماشین شاپوری نشر علوم رایانه ، کتاب مرجع لینز ترجمه صراف زاده و فیلم آموزشی فردین شاپوری از منبع های خوب این درس می باند

 

ریاضیات گسسته و مبانی ترکبیبات 

کتاب ریاضیات گسسته پوران پژوهش ، کتاب ریاضیات گسسته مدرسان شریف  کتاب های با کیفیتی برای درس ریاضیات گسسته می باشند.

 

منطق و نظریه مجموعه ها : 

کتاب منطق محمد اردشیر ، کتاب لین و لین و فیلم استاد نظمی برای این درس کافی می باشند

 


منابع کنکور کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر در سال 1400 در زیر به صورت یکجا آورده شده است ، البته دانشجویانی که قصد دارند این کتاب ها به طور کامل تهیه کنند می توانند به صفحه پکیج بهترین منابع ارشد علوم کامپیوتر مراجعه کنند.

 

منابع کنکور کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر در سال 1400 علوم

Rate this post
برچسب ها :

این مقاله بدون برچسب است.