نحوه مطالعه کتاب زبان عمومی زیر ذره بین

کتاب زبان عمومی زیر ذره بین جهانشاهی

چنانکه می دانید کتاب زبان عمومی ذره بین، یکی از شناخته شده ترین کتب کنکوری آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته هاست که توسط هادی جهانشاهی و الناز یوسف زاده  و در انتشارات نگاه دانش به چاپ رسیده است. این کتاب 3 جلد دارد که جلد اول 424 صفحه، جلد دوم 392 صفحه و جلد سوم 408 صفحه می‌باشد. اما با توجه به تعدد جلدها ممکن است داوطلبان در نحوه مطالعه کتاب دچار سردرگمی شوند، لذا توجه شما را به بخشی از کتاب زبان عمومی زیر ذره بین که در رابطه با چگونگی مطالعه جلد اول این کتب سخن گفته، جلب می‌نماییم:

 

چگونه جلد اول کتاب زبان عمومی زیر ذره بین را مطالعه کنیم؟

  • طبق نظر مؤلفان کتاب زبان عمومی زیر ذره بین، پاسخ به این سؤال بستگی به سطح زبان شما و زمانی که شروع به خواندن این کتاب میکنید دارد. اگر واژگان دوران دبیرستان به کل از ذهن شما رفته و مدت زمان زیادی است که واژه خوانی را رها نموده اید، حتماً در ابتدا مروری بر واژگان و گرامر دبیرستان نموده و سپس سراغ این جلد بیایید. پیش فرض این مجموعه بر این است که شما حداقل های دامنه واژگان و گرامر را در دبیرستان آموخته اید (در کانال تلگرام General EnglishPlan جزوه دبیرستان به رایگان قابل دانلود است).
  • به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد توصیه میشود که مستقیماً با جلد اول کتاب زبان عمومی زیر ذره بین شروع کرده و به همین منبع اکتفا نمایند اگر زمان اندکی در اختیار دارید (۲) تا (۳) ماه توصیه میکنیم واژه هایی که ۲ یا تعداد بیشتری تکرار در کنکور دارند را مطالعه کنید
  • مطالعه بخش هایی از کتاب زبان عمومی زیر ذره بین تحت عنوان «آزمودن در درون کتاب برای این داوطلبان اختیاری است.
  • توصیه ما به داوطلبان کنکور دکتری این است که تمامی دروس جلد اول کتاب زبان عمومی زیر ذره بین را مطالعه کنید و تا حدودی بر مترادف ها نیز متمرکز شوید. در صورتی که مطالعه این کتاب را خیلی زود به اتمام رساندید و وقت کافی داشتید منابع اضافی را از بخش دانلودهای سایت GeneralEnglish.ir به رایگان دانلود کرده و مطالعه نمایید. بدیهی است که پاسخ به تست های دکتری ۱۱ سال اخیر نیز باید در برنامه شما گنجانده شود. افرادی که وقت اندکی دارند (زیر دوماه)، واژه های با دوبار تکرار یا بیشتر را مطالعه کنند. منظور از تکرار واژه، مجموع شماره ای است که به صورت عددی یا ستاره جلوی هر واژه نوشته شده است. مثلا 1** یعنی یکبار تکرار در کنکور کارشناسی ارشد و دوبار تکرار در کنکور دکتری، در نتیجه مجموعا 3بار تکرار که نشان دهنده اهمیت این واژه است.
  • مطالعه بخشهای تحت عنوان «آزمودن در درون کتاب زبان عمومی زیر ذره بین برای این داوطلبان اختیاری است.
  • به داوطلبان آزمون های بین المللی و داخلی توصیه میگردد که علاوه بر مطالعه این جلد از کتاب زبان عمومی زیر ذره بین، حتماً تست های آزمونهای قبلی را نیز مرور کنند، لغات این کتاب تا حد بسیار مطلوبی کلیه نیاز شما را برای پاسخگویی به سؤالات speaking reading و writing رفع خواهد نمود.
  • مطالعه بخش «آزمودن» در داخل دروس برای این داوطلبان اکیداً توصیه میشود.
  • حتما از تکنیک پیشنهادی مرور لغات تیک ایت (Tick8) استفاده کنید که در مقاله زیر می توانید به آن دسترسی بیابید. در این مقاله طریقه صحیح مطالعه آموزش واژگان کتاب زبان عمومی زیر ذره بین را برای شما آورده ایم:

 

نحوه مطالعه لغات انگلیسی در جلد اول کتاب زبان عمومی زیر ذره بین ——>> کلیک کنید

 

  • همچنین در نظر داشته باشید که تمرین و تست زنی بخش حیاتی از موفقیت شما را شامل میشود. لذا از تست زنی و یادگیری و مرور داده های ذهنی غفلت ننمایید. این تکنیک شما را بی نیاز از هر نرم افزاری خواهد کرد در کانال تلگرام برنامه ریزی زبان GeneralEnglishPlan@ نه تنها برنامه دقیق مطالعاتی هفتگی این کتاب قرار گرفته بلکه آزمونهای متعدد از تک تک درس ها به همراه جزوات پیش نیاز به صورت رایگان قابل دانلود است پس حتماً مطابق برنامه موجود در آن آدرس مطالعه نمایید. 

 

جلد اول زبان عمومی زیر ذره بین

جلد اول کتاب زبان عمومی زیر دره بین، شامل دو زیر بخش اصلی «ریشه شناسی و آموزش صحیح یادگیری واژگان» و «جامع ترین راهنمای واژگان مهم و پرتکرار در زبان انگلیسی به همراه تست های طبقه بندی شده» می‌باشد.

خرید جلد ۱ کتاب زبان عمومی زیر ذره بین _ جهانشاهی و یوسف زاده—–> کلیک کنید

کتاب زبان عمومی زیر ذره بین جلد اول

 

جلد دوم زبان عمومی زیر ذره بین

جلد دوم کتاب زیر ذره بین زبان عمومی، شامل سه زیر بخش اصلی پاسخ کاملاً تشریحی کلوز تستهای زبان عمومی ارشد کلیه رشته ها و گرایش ها از سال ۸۶ تا ۱۴۰۰»، «بررسی کامل دستور زبان انگلیسی به همراه نکات ضروری» و «آزمونهای منتخب و تألیفی از قواعد مهم و پرکاربرد زبان انگلیسی به صورت کلوزتست» میباشد.

خرید جلد ۲ کتاب زبان عمومی زیر ذره بین _ جهانشاهی و یوسف زاده—–> کلیک کنید

کتاب زبان عمومی زیر ذره بین جلد دوم

 

جلد سوم زبان عمومی زیر ذره بین

شامل «پاسخ کاملاً تشریحی تستهای واژگان زبان عمومی ارشد کلیه رشته ها و گرایشها از سال ۸۶ تا ۱۴۰۰»، «تست های واژگان دکتری کلیه رشته ها از سال ۹۰ تا ۱۴۰۰»و «آموزش تکنیک های پاسخ دهی به سؤالات متون تخصصی درک مطلب» می باشد.

خرید جلد ۳ کتاب زبان عمومی زیر ذره بین _ جهانشاهی و یوسف زاده—–> کلیک کنید

کتاب زبان عمومی زیر ذره بین جلد سوم

5/5 - (1 امتیاز)
سحر شریفی
26 اسفند 1402
برچسب ها :

این مقاله بدون برچسب است.